
Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία και σε αυτήν ελπίζει ο δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας, Άρης Βασιλόπουλος, ο οποίος έγραψε στον προσωπικό λογαριασμό του στο Facebookότι δεν υπάρχει καμία απόφαση από το ΣτΕ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Κάποιοι ήδη αναπαράγουν ότι το ΣτΕ απέρριψε την προσφυγή του Δήμου για το άλσος. Η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει ΚΑΜΊΑ ΑΠΌΦΑΣΗ για την προσφυγή του Δήμου, οπότε τους συνιστώ ψυχραιμία γιατί καλά τα επικοινωνιακά παιχνίδια όμως δεν διαμορφώνουν αυτά τις δικαστικές αποφάσεις.», έγραψε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος.