
Το τμήμα κ15 της ΑΕΚ θα αγωνιστεί την Τετάρτη κόντρα στην Νέα Ιωνία, καθώς το σαββατοκύριακο θα αγωνιστεί στο τουρνουά της Nike.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά τη νίκη κόντρα στην Γλυφάδα οι μικροί του Σταύρου Λέτσα θα αγωνιστούν εκτός έδρας κόντρα στη Νέα Ιωνία. Το ματς θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη στις 16.30, καθώς η Ένωση θα αγωνιστεί σε τουρνουά το σαββατοκύριακο, κάτι που θα συμβεί και με τον Απόλλωνα Σμύρνης.
Η Ένωση βρίσκεται στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα με 18 βαθμούς, όσους έχει δηλαδή και ο Πανιώνιος.