
Δύο εβδομάδες μετά τον ημιτελικό της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ και ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας αποφάσισε επιτέλους να ασκήσει πειθαρχική δίωξη στον Βίτορ Περέιρα και τον Παϊτίμ Κασάμι για τη συμπεριφορά τους.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δευτερόλεπτα μετά το γκολ του Χάρα στο 89′, τόσο ο τεχνικός των «ερυθρόλευκων» όσο και ο μέσος της ομάδας κατευθύνθηκαν προς την εξέδρα των φίλων της ΑΕΚ και έκαναν διάφορες άσεμνες χειρονομίες.
Πάνω σε αυτές τις χειρονομίες είχαν σταθεί και οι άνθρωποι του Δικεφάλου που τόνισαν επανειλημμένα ότι προκάλεσαν τον κόσμο της ΑΕΚ και μετά την πειθαρχική δίωξη του ποδοσφαιρικού εισαγγελέα οι Περέιρα και Κασάμι απειλούνται με τιμωρία.
Θυμηθείτε ξανά τα όσα έγιναν εκείνο το βράδυ στο ΟΑΚΑ: