
Ο Αλμίρ Μπαλάς έβγαλε τον νάρθηκα από το χέρι του και συνεχίζει την αποθεραπεία προκειμένου να δώσει το «παρών» στον τελικό με τον ΠΑΟΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Βόσνιος πίβοτ της Ένωσης είχε υποστεί κάταγμα στο χέρι του πριν από περίπου έναν μήνα και τώρα τον αφαίρεσε και συνεχίζει την αποθεραπεία για να επιστρέψει το συντομότερο δυνατόν στην αγωνιστική δράση.
Ακόμα δεν είναι γνωστό αν θα προλάβει τον τελικό με τον ΠΑΟΚ, αλλά ο ίδιος θέλει να αγωνιστεί σε αυτό το ματς και καταβάλει μεγάλες προσπάθειες ώστε να είναι έτοιμος.