23.3
15:12

Το μήνυμα του Σιμόες

AEK1924.gr team
Το μήνυμα του Σιμόες

Το δικό του μήνυμα έστειλε ο Αντρέ Σιμόες, μετά την ισοπαλία της Μορεϊρένσε με την Μαριτίμο.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Πορτογάλος που από το καλοκαίρι θα φοράει τη φανέλα της ΑΕΚ σκόραρε με κεφαλιά και μετά το τέλος της αναμέτρησης έστειλε το δικό του μήνυμα μέσα του προσωπικού του προφίλ στο facebook. 

«Ένας ακόμα πόντος στον δρόμο μας. Είμαι χαρούμενος που βοήθησα την ομάδα μου», έγραψε χαρακτηριστικά ο Σιμόες.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement