
Ο Μανώλης Ρουμελιώτης αναφέρθηκε στο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε και το πλέι οφ που έρχονται, τονίζοντας ότι το όνειρο συνεχίζεται
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Μπράβο αξίζουν όλοι, οι αθλήτριες, αυτοί που φαίνονται, αυτοί που δεν φαίνονται… Όμως δε σταματάμε εδώ, το όνειρο συνεχίζεται, τώρα παίζοντας στα playoff διεκδικούμε έστω με λιτότερες πιθανότητες από όλους τους άλλους, το πρωτάθλημα και θα παλέψουμε να πάρουμε ότι μας αξίζει…. Συνεχίζουμε όλοι μαζί!», έγραψε χαρακτηριστικά στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.