
Ο αρχηγός της ΑΕΚ, Ανδρέας Ανδρεάδης μίλησε για το παιχνίδι με τη ΜΕΝΤ, τόνισε ότι η Ένωση είναι καλύτερη ομάδα, αλλά επισήμανε ότι η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Δυστυχώς δεν φανήκαμε αντάξιοι των προσδοκιών. Είμαστε καλύτερη ομάδα από τη ΜΕΝΤ, παρόλο που δεν έχουμε ξένους, αλλά έχουμε έμπειρους Έλληνες. Δεν ήμασταν έτοιμοι να κατακτήσουμε τα σετ αν και ήμασταν μπροστά. Κάναμε εύκολα λάθη. Προσπαθούμε για τη συνέχεια παρόλο που τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα».