21.3
20:15

«Θα παίξουμε για την αξιοπρέπεια»

AEK1924.gr team
«Θα παίξουμε για την αξιοπρέπεια»

Ο τεχνικός της ΑΕΚ της Καρδιάς, Αντώνης Παπαδόπουλος μίλησε για την ήττα από την ΜΕΝΤ αλλά και τη συνέχεια τονίζοντας ότι η ομάδα θα αγωνιστεί για την αξιοπρέπεια της.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

 «Είναι κρίμα που χάσαμε έτσι τα δυο πρώτα σετ. Ενώ ξεκινούσαμε καλά φοβόμασταν να τελειώσουμε τα σετ. Δείξαμε αδυναμία σε εύκολες φάσεις. Και πάλι η ομάδα φάνηκε να μπορεί να γυρίσει το ματς.

Δυστυχώς προδοθήκαμε πάλι στο κλείσιμο του σετ. Τώρα μας απομένουν μόνο μαθηματικές ελπίδες για να μπούμε στα πλέι-οφ. Θα τις παλέψουμε. Το βέβαιο είναι ότι στα δυο τελευταία ματς θα παίξουμε για την αξιοπρέπεια μας και την αξιοπιστία του πρωταθλήματος», δήλωσε μεταξύ άλλων.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement