
Το τμήμα κ17 της Ένωσης επικράτησε με 0-2 της Κηφισιάς στο… ντέρμπι του πρωταθλήματος της ΕΠΣ Αθηνών, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο τη βαθμολογική διαφορά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σε ένα πολύ δυνατό ματς, οι Κιτρινόμαυροι κατάφεραν να πάρουν ακόμα μια νίκη και να συνεχίσουν την εντυπωσιακή πορεία τους, κόντρα στην δεύτερη του πρωταθλήματος Κηφισιά.
Ο Μπάμπης άνοιξε το σκορ στο πρώτο ημίχρονο με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι, το οποίο κέρδισε ο ίδιος, ενώ το τελικό 2-0 διαμόρφωσε λίγο πριν τη λήξη της αναμέτρησης ο Ντιρμίσι, μετά από ασίστ του Αγγέλη.
Η ΑΕΚ με αυτή τη νίκη έφτασε τους 60 βαθμούς και άφησε στη δεύτερη την Κηφισιά με 45.
AEK: Παπαδόπουλος, Πάσχος, Λαζανάς, Λεγάτος, Τζιβελεκίδης, Μπάμπης, Λημνιός, Σπηλιώτης Γιάντομ, Ανδριόπουλος, Ρούσσος
Έπαιξαν και οι Γιούσης, Κωστάκης, Μπουτιβάς, Τάμπας, Αγγέλης, Ντιρμίσι