
Η ΑΕΚ ηττήθηκε από τον Διομήδη Άργος και ο τεχνικός της ομάδας τόνισε ότι οι γηπεδούχοι είχαν περισσότερο κόνητρο για αυτή τη νίκη, και το έδειξαν στον αγωνιστικό χώρο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιάννη Αρβανίδη:
«Συγχαρητήρια στον Διομήδη για το πολύ καλό του παιχνίδι. Δεν καταφέραμε να βρούμε κίνητρα σε αυτό το ματς και δώσαμε την δυνατότητα στον αντίπαλο να επικρατήσει εύκολα. Δεν καταφέραμε να μπούμε στο ματς όπως έπρεπε. Ο Διομήδης είχε μεγαλύτερο κίνητρο και το έβγαλε στο γήπεδο».