
Στην Εθνική Ελλάδος χάντμπολ κλήθηκαν οι Παναγιώτης Νικολαΐδης και Δημήτρης Κατσίκης, καθώς οι εντυπωσιακές του εμφανίσεις με την ΑΕΚ δεν πέρασαν απαρατήρητες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015 και ώρα 10:45 στο κλειστό γυμναστήριο Μετς θα πραγματοποιηθεί μονοήμερο καμπ της Εθνικής Ανδρών υπό τις οδηγίες του Ομοσπονδιακού Προπονητή Γιώργου Κρανάκη.
Οι 19 παίκτες που κλήθηκαν είναι οι: Σιμιτσής, Κρεμαστιώτης, Πασσιάς, Κυπραίος, Ανανιάδης, Μαστορογιάννης, Λοίζος (Διομήδης Άργους), Κεδέρης, Χάλαρης, Χελιώτης, Τσακνής (ΙΕΚ Ξυνή ΔΙΚΕΑΣ), Μπάγιος, Ντούνης, Συγγάρης, Αραπακόπουλος (ΑΣΕ Δούκα), Κατσίκης, Νικολαϊδης (ΑΕΚ), Χερουβείμ (Ποσειδώνας), Μυλωνάς (Αναγέννηση Βύρωνα)».