
Διαβάστε τα όσα δήλωσε ο αθλητής της Ένωσης αναφορικά με το αυριανό ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Διομήδη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι στην έδρα του Διομήδη που είναι αυτή την στιγμή η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Πάμε χωρίς άγχος να διεκδικήσουμε ότι καλύτερο. Βαθμολογικά δεν θα επηρεάσει καμία ομάδα, αλλά το γόητρο παίζει πάντα ρόλο».