
Διαβάστε στο AEK1924.gr τα όσα δήλωσε μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό, ο Στέλιος Μανωλάς, ο οποίος φάνηκε ενοχλημένος από τη συμπεριφορά του τεχνικού του ολυμπιακού Περέιρα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Ηρθε στην Ελλάδα ο κ.Περέιρα να μας διδάξει προπονητική, αλλά δεν είναι σωστή η συμπεριφορά του».