11.3
21:03

Νεστορίδης: «Θα τα πούμε όταν ανέβουμε»

Πένυ Μακρή
Νεστορίδης: «Θα τα πούμε όταν ανέβουμε»

Ο Κώστας Νεστορίδης μίλησε κατά την αποχώρησή του από το ΟΑΚΑ, τονίζοντας ότι μόλις είδε την διαιτησία κατάλαβε ότι η ΑΕΚ δεν θα προκριθεί.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Δεν αντιπαθώ τον Ολυμπιακό, αλλά μόλις είδα ποιος θα ήταν ο διαιτητής, είπα δεν θα προκριθούμε. Είμαστε στη Β’ Εθνική και μαζέψαμε 70 χιλιάδες. Εμείς συνεχίζουμε, θα τα πούμε όταν γυρίσουμε στην Α” Εθνική», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της Ένωσης.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement