
Η πειθαρχική επιτροπή της Football League τιμώρησε με πρόστιμο 200 ευρώ την ΑΕΚ για όλα όσα έγιναν στο ματς με τον Παναιγιάλειο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ανακοίνωση αναφέρει:
Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή της FOOTBALL LEAGUE ΟΠΑΠ απέρριψε την πειθαρχική δίωξη ως προς τα διαλαμβανόμενα 2247/15/177501, 1057/8/525-δ 1003/2/430΄9-ΚΒ εκθέσεις της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής αναφορικά με τη χρήση – ρίψη καπνογόνων και κροτίδων. Επέβαλε στην ΠΑΕ AEK για την β΄αποδιδόμενη σε αυτή πειθαρχική παράβαση (χρήση laser) τη χρηματική ποινή των διακοσίων (200) ευρώ. Απήλλαξε την ΠΑΕ ΑΕΚ από την γ΄ αποδιδόμενη σε αυτή πειθαρχική παράβαση(χρήση σφυρίχτρας) (αγώνας της 26-1-2015 με ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΣ).