
Οι Κοριτσάρες θα βρεθούν στο Ολυμπιακό Στάδιο για το ντέρμπι της ΑΕΚ κόντρα στον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μια οικογένεια είναι η ΑΕΚ, καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που οι αθλητές του συλλόγου, παρακολουθούν αναμετρήσεις άλλων τμημάτων.
Έτσι, μετά την ανακοίνωση της Βασίλισσας, ότι θα δώσει το παρών στο ΟΑΚΑ, και η γυναικεία ομάδα βόλεϊ θα παρακολουθήσει το μεγάλο ντέρμπι. Οι Κοριτσάρες θα προπονηθούν κανονικά και στη συνέχεια θα αναχωρήσουν για το γήπεδο.