03.3
13:10

Βενγκέρ: “Στόχος η 2η θέση”

AEK1924.gr team
Βενγκέρ: “Στόχος η 2η θέση”

Ο Αρσέν Βενγκέρ παραδέχτηκε ότι η Άρσεναλ δεν μπορεί να διεκδικήσει το πρωτάθλημα αλλά διεκδικεί την 2η θέση.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Την 2η θέση στο πρωτάθλημα είναι ο στόχος της Άρσεναλ σύμφωνα με δηλώσεις του Αρσέν Βενγκέρ. Η Άρσεναλ βρίσκεται τέσσερις βαθμούς πίσω από την Σίτι και εννιά από την κορυφή. Ο Αλσατός προπονητής παραδέχτηκε ότι οι “κανονιέρηδες” δεν πάνε για πρωτάθλημα αλλά θέλουν την 2η θέση. Τελευταία φορά που η Άρσεναλ τερμάτισε 2η στην Πρέμιερ Λιγκ ήταν την σεζόν 2004-05.

Η 2η θέση είναι πιθανή. Η Μάντσεστερ Σίτι είναι τέσσερις βαθμούς μπροστά μας και πολλές ομάδες μας κυνηγούν στην πρώτη τετράδα. Θα μετρήσει η συνέπεια. Έχουμε δει τα πράγματα να αλλάζουν τους τελευταίους μήνες. Πρέπει να συγκεντρωθούμε και να τερματίσουμε όσο το δυνατόν πιο ψηλά“, δήλωσε ο Βενγκέρ.

Πηγή: sport24.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement