
Ο λίμπερο της ΑΕΚ, Κόνραντ Γκούζντα μίλησε για την εμφάνιση της ομάδας με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ και τόνισε πως οι Κιτρινόμαυροι έχουν βελτιωθεί και έχουν αλλάξει νοοτροπία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Η ομάδα βελτιώνεται. Παρουσίασε πιο σταθερό πρόσωπο σήμερα. Αλλάξαμε νοοτροπία, ίσως και μυαλά… Πρέπει να συνεχίσουμε έτσι. Να προπονούμαστε ακόμη πιο σκληρά και πιστεύω ότι θα έρθουν και τα αποτελέσματα.
Σήμερα απέναντι σε ένα πολύ δυνατό αντίπαλο σταθήκαμε αρκετά καλά. Θέλαμε να μας πιέσει ο ΠΑΟΚ και το έκανε. Αυτή η πίεση θα μας βοηθήσει να αντιδράσουμε όπως πρέπει στις δύσκολες στιγμές στον κρίσιμο αγώνα με τη Λαμία. Να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι και πιο σκληροί…».