
Στην δύσκολη συνέχεια που έχει μπροστά της η ΑΕΚ στάθηκε ο Τσέντομιρ Ίλιτς, χαρακτηρίζοντας ως τελικό τον αγώνα με τη Λαμία.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Ο ΠΑΟΚ δεν ξεκίνησε με την πρώτη εξάδα. Εμείς δεν μπήκαμε πολύ καλά στο πρώτο σετ. Στο δεύτερο πιέσαμε στο σέρβις, τελειώσαμε κάποιες μπάλες και κάναμε το 1-1. Από το σημερινό παιχνίδι δεν περιμέναμε κάτι πέρα από μία καλή εμφάνιση.
Ο ΠΑΟΚ φάνηκε ότι ήταν ανώτερος και πήρε δίκαια το παιχνίδι. Η συνέχεια είναι δύσκολη. Το επόμενο παιχνίδι με τη Λαμία είναι τελικός. Πρέπει να τα δώσουμε όλα για να νικήσουμε και να πάρουμε μία βαθμολογική ανάσα πριν τα πλέι άουτ».