
Μιλώντας μετά την λήξη της αναμέτρησης με το Ρέθυμνο, ο Μανώλης Ρουμελιώτης τόνισε ότι η νίκη είναι αφιερωμένη στον φροντιστή της ομάδας, Μάνθο Μάρκο ο οποίος παραμένει εδώ και 1,5 χρόνο απλήρωτος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μανώλη Ρουμελιώτη:
«Αν και είχαμε κάποια προβλήματα τα καλύψαμε μέσα στον αγώνα και ήμασταν καλοί. Με πίεση στο σερβίς καταφέραμε να πάρουμε ένα σημαντικό τρίποντο. Αφιερώνουμε τη νίκη στον φροντιστή της ομάδας Μάνθο Μάρκο, ο οποίος λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης της Ερασιτεχνικής είναι απλήρωτος εδώ και σχεδόν 1.5 χρόνο με αποτέλεσμα να του κάνουν έξωση από το σπίτι του».