
Ο τεχνικός της Ρεάλ Μαδρίτης, Κάρλο Αντσελότι, υπεραμύνθηκε του δείπνου ενότητας των ποδοσφαιριστών του, ξεκαθαρίζοντας πως είναι πρόβλημά τους, εάν το… διέλυσαν ξημερώματα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πρόβλημα των ποδοσφαιριστών του κι όχι δικό του, υποστήριξε ότι είναι το ενδεχόμενο να τελείωσε το “μερένγκες” δείπνο ενότητας τα ξημερώματα, ο Ιταλός τεχνικός της Ρεάλ Μαδρίτης, Κάρλο Αντσελότι.
“Ήταν ένα δείπνο πολύ όμορφο, γιατί όταν η ομάδα συναντιέται είναι καλό για την ατμόσφαιρα κι αυτό με κάνει χαρούμενο. Εάν τελείωσαν τα ξημερώματα είναι πρόβλημά τους, όχι δικό μου. Στην προπόνηση ήρθαν σε καλή κατάσταση, χωρίς προβλήματα”, ξεκαθάρισε ο Ιταλός τεχνικός των “μερένγκες”.
Πηγή: sport24.gr