
Ο αριστερός ίντερ της Ένωσης Παναγιώτης Νικολαΐδης μίλησε μετά το τέλος της ισόπαλης αναμέτρησης με τον Δούκα στο Δαίς
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Στο πρώτο μέρος ήμασταν καλύτεροι. Στο δεύτερο ο Δούκας ανέβασε την απόδοση του και εμείς κάναμε λάθη. Στο τέλος καμία ομάδα δεν κατάφερε να σημειώσει το νικητήριο γκολ. Συνεχίζουμε έχουμε μπροστά μας τον κρίσιμο ημιτελικό του Κυπέλλου με τον Διομήδη».