26.2
18:00

Στο κλειστό του Ιωνικού τα ντέρμπι

AEK1924.gr team
Στο κλειστό του Ιωνικού τα ντέρμπι

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ θα φιλοξενήσει στο κλειστό του Ιωνικού στη Νέα Φιλαδέλφεια τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα το παρών έδωσαν ο ο Δήμαρχος της Νέας Φιλαδέλφειας, Άρης Βασιλόπουλος,ο Γιώργος Κατσαδήμας, ο Χρήστος Δούκας, καθώς και οι εκπρόσωποι του Ιωνικού.

Το κλίμα ήταν πολύ καλό και άπαντες έδωσαν το “οκ”, ώστε οι Κοριτσάρες να αγωνιστούν κόντρα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκού στο κλειστό του Ιωνικού.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement