
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ θα φιλοξενήσει στο κλειστό του Ιωνικού στη Νέα Φιλαδέλφεια τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα το παρών έδωσαν ο ο Δήμαρχος της Νέας Φιλαδέλφειας, Άρης Βασιλόπουλος,ο Γιώργος Κατσαδήμας, ο Χρήστος Δούκας, καθώς και οι εκπρόσωποι του Ιωνικού.
Το κλίμα ήταν πολύ καλό και άπαντες έδωσαν το “οκ”, ώστε οι Κοριτσάρες να αγωνιστούν κόντρα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκού στο κλειστό του Ιωνικού.