
Ο τεχνικός της αντρικής ομάδας βόλεϊ της ΑΕΚ, Πλάμεν Χριστόφ, μίλησε για την εμφάνιση της ομάδας κόντρα στον ΟΣΦΠ, στη χθεσινή αναμέτρηση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Γνωρίζοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε θεωρώ ότι κάναμε αξιοπρεπή εμφάνιση. Ιδιαίτερα στο δεύτερο σετ πιστεύω ότι παίξαμε καλά. Στο τρίτο και στο τέταρτο όμως κάναμε λάθη που μας στοίχισαν. Ο στόχος μας είναι να γινόμαστε από ματς σε ματς καλύτεροι ώστε να χτυπήσουμε τα ματς με τις ομάδες που βρίσκονται στην ίδια θέση με εμάς»