
Η Αστυνομία δεν έκανε δεχτό το αίτημα της ΑΕΚ για αναβολή του αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί κανονικά την Τετάρτη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι είχαν ζητήσει αναβολή του αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό, καθώς ήταν ίδια ημέρα και ώρα με το ματς του Κυπέλλου Ελλάδος στο Γ. Καραϊσκάκης, ωστόσο αυτό δεν έγινε δεχτό από την αστυνομία.
Έτσι λοιπόν η αναμέτρηση θα πραγματοποιηθεί κανονικά την Τετάρτη στο κλειστό της Γλυφάδας στις 19.30