
Ο Γιάννης Αρβανίτης μίλησε για τα αίτια της ήττας από τον stoiximan.gr ΠΑΟΚ και τόνισε ότι η ομάδα είχε προβλήματα στην άμυνα και την επίθεση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Πολύ κακό ματς από τα χειρότερα μας τα τελευταία χρόνια. Είχαμε πρόβλημα στην επίθεση και την άμυνα, δεν βρήκαμε ρυθμό σε κανένα σημείο του ματς. Πρέπει να βρούμε λύσεις και να συνέλθουμε γιατί η σεζόν έχει ακόμα πολύ δρόμο, αλλά χωρίς γήπεδο, αυτό δεν είναι εύκολο να συμβεί».