02.2
16:40

Έχασε και το τρόπαιο ο Μάρεϊ

AEK1924.gr team
Έχασε και το τρόπαιο ο Μάρεϊ

Το δράμα συνεχίστηκε για τον Άντι Μάρεϊ και μετά την ολοκλήρωση του τελικού, όταν άφησε κάπου την “πιατέλα” του φιναλίστ του Αυστραλιανού Όπεν. Τι έγινε τελικά…

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μαύρη Κυριακή για τον Άντι Μάρεϊ, η τέταρτη στην καριέρα του στη Μελβούρνη με την απώλεια του τίτλου στο Αυστραλιανό Όπεν.

Οι δύσκολες ώρες συνεχίστηκαν για τον αθλητή της Αμελί Μορεσμό και μετά το τέλος του τουρνουά. Ο Σκωτσέζος που επέστρεψε στο Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης είχε ολοκληρώσει τη συνέντευξη Τύπου και ετοιμαζόταν να φύγει από το στάδιο.

Τότε συνειδητοποίησε πως δεν είχε μαζί του το τρόπαιο του φιναλίστ δηλαδή την πιατέλα που σχεδόν σε όλα τα Grand Slams απονέμεται στον φιναλίστ. Δεν θυμόταν που το είχε αφήσει.

Ο Μάρεϊ και η υπόλοιπη ομάδα του αναζητούσαν απεγνωσμένα το τρόπαιο, ενημερώνοντας παράλληλα τους διοργανωτές. Τελικά σύμφωνα με πρόσωπο του περιβάλλοντος του δύο φορές νικητή σε Grand Slam το τρόπαιο βρέθηκε μετά από αναζήτηση μιας ώρας.

Η πιατέλα παρέμεινε στα γραφεία της ομοσπονδίας της Αυστραλίας. Ο Μάρεϊ όπως και ο Τζόκοβιτς φυσικά πήραν μαζί τους ένα αντίγραφο σε μικρότερο μέγεθος.

Πηγή: sport24.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement