
Ο Μανώλης Ρουμελιώτης τόνισε στις δηλώσεις του ότι η ΑΕΚ έδωσε δικαίωμα στον αντίπαλό της και το πλήρωσε με την ήττα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ήταν ένα άσχημο παιχνίδι με πολλά λάθη καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Είχαμε ορισμένα καλά διαστήματα, αλλά στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα δώσαμε δικαιώματα στους Μακεδόνες που τους αξίζουν συγχαρητήρια, να μπουν στο παιχνίδι. Καθοριστικά ήταν τα δικά μας λάθη στη διαμόρφωση του αποτελέσματος, αλλά συνεχίζουμε βλέπουμε μπροστά», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του τεχνικού της Ένωσης.