
Ο Μανώλης Ρουμελιώτης έδωσε διήμερο ρεπό στις αθλήτριες του για να ξεκουραστούν μετά τη νίκη κόντρα στο Ανατόλια
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Ένωση έχει κάνει εξαιρετική πορεία μέχρι τώρα και οι Κιτρινόμαυρες επιβραβεύονται για την προσπάθεια τους.
Ο Μανώλης Ρουμελιώτης μετά τη νίκη κόντρα στο Ανατόλια έδωσε διήμερο ρεπό στις παίκτριες του, οι οποίες θα επιστρέψουν στις προπονήσεις αύριο, στις 16:00 στο κλειστό της Εθνικής οδού.