
Στην επιστροφή της ΑΕΚ στις νίκες μετά τις τρεις διαδοχικές ήττες στάθηκε ο Μανώλης Ρουμελιώτης λέγοντας πως υπάρχουν μπροστά άλλα δύο παιχνίδια που η Ένωση πρέπει να παρουσιαστεί το ίδιο ανταγωνιστική.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε:
«Ήταν μια νίκη που τη θέλαμε πολύ μετά από τρεις σερί ήττες. Η νίκη ήρθε με τη βοήθεια όλων των κοριτσιών και ιδιαίτερα των μικρών και αυτό μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Έχουμε μπροστά μας δύο παιχνίδια που θέλουμε να είμαστε το ίδιο ανταγωνιστικοί, αλλά ελπίζω να είμαστε υγιείς για να μπορέσουμε να δουλέψουμε σωστά».