
Ο Μανώλης Ρουμελιώτης μίλησε για το ματς κόντρα στον ΑΟ Θήρας, το οποίο και χαρακτήρισε κομβικό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Είναι σίγουρα κομβικό παιχνίδι γιατί εμείς κι η Σαντορίνη θα διεκδικήσουμε την είσοδο μας στην τετράδα. Είναι σημαντικό, όχι όμως καθοριστικό αφού υπάρχουν κι άλλα δέκα παιχνίδια τα οποία βλέπουμε όλα με την ίδια σοβαρότητα.
Ταξιδεύουμε με αισιοδοξία και πίστη για τη νίκη που θα μας επιτρέψει να διατηρήσουμε τη διαφορά από τον ΑΟ Θήρας», ήταν τα λόγια του τεχνικού της Ένωσης.