10.1
21:17

Ανατολιωτάκης: «Την Δευτέρα αρχίζει η αναδιοργάνωση»

AEK1924.gr team
Ανατολιωτάκης: «Την Δευτέρα αρχίζει η αναδιοργάνωση»

Στις εξέδρες του κλειστού της Γλυφάδας ήταν ο Ανδρέας Ανατολιωτάκης για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση της ΑΕΚ με τον Άρη, ενώ μετά την λήξη του ματς έκανε δηλώσεις.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο εν δυνάμει πρόεδρος της Ερασιτεχνικής ευχαρίστησε τους αθλητές για την υπομονή τους και την νίκη που πήραν κόντρα στον Άρη, ενώ τόνισε ότι από την Δευτέρα θα ξεκινήσει η αναδιοργάνωση του τμήματος.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Ευχαριστώ τα παιδιά από τα βάθη της καρδιάς μου γιατί παρά τις αντιξοότητες έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και πρόσφεραν στην ομάδα μια πολύτιμη νίκη. Από τη Δευτέρα αρχίζει η αναδιοργάνωση του τμήματος. Συγχαρητήρια και στον κόσμο ο οποίος ήταν ο έξτρα παίκτης. Τον θέλουμε πάντα έτσι στο πλευρό μας».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement