
Το τελευταίο διάστημα η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ δεν είχε δώσει κάποιο παιχνίδι και ο Μανώλης Ρουμελιώτης «έκλεισε» φιλικό με τον Ηλυσιακό προκειμένου να «ξεμουδιάσουν» οι παίκτριες του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το βράδυ της Πέμπτης (8/1) η Ένωση επικράτησε με 3-1 σετ του Ηλυσιακού σε φιλική αναμέτρηση, με τον Ρουμελιώτη να δίνει χρόνο συμμετοχής σε όλες τις παίκτριες του.
Παρά την αγωνιστική αδράνεια των τελευταίων ημερών, οι κοριτσάρες έδειξαν ότι είναι έτοιμες για την επιστροφή στις επίσημες υποχρεώσεις του πρωταθλήματος.