
Οι υπεύθυνοι του αντρικού τμήματος βόλεϊ της ΑΕΚ περιμένουν την απάντηση της CEVγια την άρση της απαγόρευσης μεταγραφών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το αντρικό τμήμα βόλεϊ της Ένωσης έχει να αντιμετωπίσει πολλά προβλήματα, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και η απαγόρευση μεταγραφών, λόγω οφειλών σε δύο παίκτριες του γυναικείου τμήματος.
Οι υπεύθυνοι έστειλαν ξανά τον φάκελο της ομάδας στη CEV, ώστε να επανεξεταστεί και άπαντες περιμένουν τη νέα απόφαση, καθώς υπάρχουν δύο μεταγραφές ξένων παικτών που περιμένουν.