
Ο Άρης Σοϊλέδης είναι ο ατυχότερος της φετινής ΑΕΚ, ωστόσο ο αριστερός μπακ της Ένωσης με μήνυμα που ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ήταν εμφανώς αισιόδοξος ενόψει της νέας σεζόν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Σημασία δεν έχει ο απολογισμός για τη χρονιά που πέρασε… Αλλά οι στόχοι και τα όνειρα για τη νέα χρονιά, που έρχεται… Η τελευταία μέρα του χρόνου με βρήκε στο γήπεδο υγιή, κάτι που είναι σημαντικό για εμένα. Καλή χρονιά εύχομαι σε όλους, με υγεία», έραψε ο Σοϊλέδης.