
Ο αρχηγός της ΑΕΚ Ανδρέας Ανδρεάδης, μίλησε για τον αγώνα κόντρα στον Παμβροχαϊκό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Η ομάδα βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο. Έφυγαν παίκτες και η διοίκηση κάνει ενέργειες για να την ενισχύσει. Υπάρχουν προβλήματα αλλά και ο αντίπαλος δεν πάει πίσω. Θα κυνηγήσουμε τη νίκη και πιστεύω ότι έχουμε πιθανότητες να την πάρουμε», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του.