28.12
17:55

Ανδρεάδης: Είμαστε σε μεταβατικό στάδιο

AEK1924.gr team
Ανδρεάδης: Είμαστε σε μεταβατικό στάδιο

Ο αρχηγός της ΑΕΚ Ανδρέας Ανδρεάδης, μίλησε για τον αγώνα κόντρα στον Παμβροχαϊκό.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Η ομάδα βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο. Έφυγαν παίκτες και η διοίκηση κάνει ενέργειες για να την ενισχύσει. Υπάρχουν προβλήματα αλλά και ο αντίπαλος δεν πάει πίσω. Θα κυνηγήσουμε τη νίκη και πιστεύω ότι έχουμε πιθανότητες να την πάρουμε», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement