
Ο Γιάκομπ Γιόχανσον βρίσκεται στην Αθήνα από το μεσημέρι του Σαββάτου και αφού είδε το προπονητικό κέντρο στα Σπάτα και το ΟΑΚΑ, είχε συνάντηση με τον Δημήτρη Μελισσανίδη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Όπως σας είχε ενημερώσει πρώτο το ΑΕΚ1924 ο Σουηδός αμυντικός μέσος βρίσκεται από το μεσημέρι του Σαββάτου στην Αθήνα και συναντήθηκε με τον ισχυρό άνδρα της ΑΕΚ στα γραφεία της «Aegean».
Ο Γιόχανσον είδε πόσο πολύ τον θέλει η ΑΕΚ και έμεινε ευχαριστημένος απ’όσα είδε, αλλά και από την συνάντηση με τον Τίγρη και αν ο μάνατζερ του Σουηδού είχε έρθει νωρίτερα στην Ελλάδα τότε η μεταγραφή του θα είχε τελειώσει από χθες.
Αυτό, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα γίνει κατά την διάρκεια της Κυριακής,