
Ο Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας κάλεσε σε συζήτηση τους οπαδούς της ΑΕΚ την Τρίτη το μεσημερι
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά την ένταση που προκλήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Νέας Φιλαδέλφειας, ο Δήμαρχος της πόλης, Άρης Βασιλόπουλος ζήτησε συνάντηση από τους οπαδούς της ΑΕΚ.
Η συνάντηση αναμένεται να γίνει αύριο το μεσημέρι στο Δημαρχείο.