21.12
18:55

Ίλιτς: «Φτάσαμε στην πηγή και δεν ήπιαμε νερό»

AEK1924.gr team
Ίλιτς: «Φτάσαμε στην πηγή και δεν ήπιαμε νερό»

Στην έλλειψη συγκέντρωσης και της αγωνιστικής ετοιμότητας απέδωσε την ήττα από την ΜΕΝΤ, ο αθλητής της ΑΕΚ Τσέντομιρ Ίλιτς.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Φτάσαμε στην πηγή και δεν ήπιαμε νερό. Δεν ξέρω τι έφταιξε. Ίσως ήταν θέμα συγκέντρωσης, ίσως αγωνιστικής ετοιμότητας. Στο 14-20 νομίζω ότι οι αλλαγές που έκανε η ΜΕΝΤ μας έβγαλε από το ρυθμό μας. Είμαι πολύ στεναχωρημένος γιατί μπορούσαμε να πάρουμε κάτι παραπάνω από το ματς», είπε ο άσος της ΑΕΚ

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement