
Ο τεχνικός της γυναικείας ομάδας βόλεϊ της ΑΕΚ τόνισε ότι το κέρδος από την ήττα από τον Πανναξιακό ήταν ότι οι παίκτριές του το πάλεψαν μέχρι το τέλος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μανώλη Ρουμελιώτη στην κάμερα της NEΡΙΤ:
«Παλέψαμε το παιχνίδι μέχρι το τέλος και αυτό είναι και το κέρδος της φετινής χρονιάς για την ομάδα. Από αυτό το κομμάτι είμαι χαρούμενος, αλλά σήμερα κάναμε λάθη ειδικά στο 7-1 και δώσαμε το δικαίωμα στον Πανναξιακό να επιστρέψει.
Καλύψαμε τη διαφορά αλλά στο τέλος δεν μπορέσαμε να κάνουμε την ανατροπή. Συνεχίζουμε την προσπάθεια και καλές γιορτές σε όλους».