19.12
16:15

Στο κλειστό του Ιωνικού με τον Πανναξιακό

AEK1924.gr team
Στο κλειστό του Ιωνικού με τον Πανναξιακό

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει το Σάββατο (20/12) στο κλειστό του Ιωνικού στις 20:00 τον Πανναξιακό για το Πρωτάθλημα της Α1.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Οι παίκτριες του Μανώλη Ρουμελιώτη θέλουν να πάρουν τη νίκη κόντρα σε έναν αξιόμαχο αντίπαλο, ενώ μετά από το παιχνίδι με την ΖΟΚ Μπιμάλ η ομάδα θα αγωνιστεί ξανά στο κλειστό του Ιωνικού.

Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Κυριοπούλου-Μεταξά, με παρατηρητή τον Ράπτη.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement