
Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει το Σάββατο (20/12) στο κλειστό του Ιωνικού στις 20:00 τον Πανναξιακό για το Πρωτάθλημα της Α1.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι παίκτριες του Μανώλη Ρουμελιώτη θέλουν να πάρουν τη νίκη κόντρα σε έναν αξιόμαχο αντίπαλο, ενώ μετά από το παιχνίδι με την ΖΟΚ Μπιμάλ η ομάδα θα αγωνιστεί ξανά στο κλειστό του Ιωνικού.
Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Κυριοπούλου-Μεταξά, με παρατηρητή τον Ράπτη.