
Ο Γιάννης Ζαμπετάκης υπέβαλλε την παραίτηση του από την «Δύναμη Πολιτών» όντας ενοχλημένος από τη στάση που κράτησε ο δήμαρχος της Νέας Φιλαδέλφειας, Άρης Βασιλόπουλος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στην επιστολή του ο κ. Ζαμπετάκης τόνισε μεταξύ άλλων: «Προκειμένου να συνεχίσω να υπηρετώ, αδιαπραγμάτευτα, τις αρχές μου για την προστασία του περιβάλλοντος και του Άλσους της Νέας Φιλαδέλφειας, υποβάλλω την παραίτησή μου από τη Δύναμη Πολιτών».