
Οι παμπαίδες του τμήματος χάντμπολ της ΑΕΚ πήραν την πρώτη τους νίκη στο πρωτάθλημα, επικρατώντας με 27-17 του Ηλυσιακού.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι που δεν έχουν γήπεδο για προπονήσεις συμπληρώνουν τρεις μήνες από τη στιγμή που στελεχώθηκε η ομάδα. Την επόμενη αγωνιστική η ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει τον Ιωνικό.
Η σύνθεση της ΑΕΚ: Φραχόλι 1, Σταθόπουλος 12, Φαλλιέρας, Θύμος 6, Χαρώνης, Ματράκου 1, Περτσάκου 6, Γούλας, Ντόκο 1.