
Ο Πέτρος Πέτρογλου παρακολούθησε την αναμέτρηση μεταξύ Κηφισιάς και Άρη και μίλησε στην ιστοσελίδα volleynews για την κατάσταση στην ΑΕΚ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ήρθαμε εδώ για να ξεχαστούμε. Είναι η χειρότερη εποχή που έχω περάσει και η κατάσταση είναι πολύ άσχημη. Ελπίζω να μην κάνουν αλχημείες στα συμβόλαια», τόνισε ο ακραίος της Ένωσης.