07.12
08:50

«Δεν κάναμε τίποτα από αυτά που είπαμε»

AEK1924.gr team
«Δεν κάναμε τίποτα από αυτά που είπαμε»

Διαβάστε τι δήλωσε η προπονήτρια της Ηλιούπολης, Δήμητρα Λυκογιάννη μετά την ήττα από την ΑΕΚ

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Δεν καταφέραμε να κάνουμε αυτά που είπαμε πριν από το ματς. Υπήρχε υπερβολικό άγχος στα κορίτσια ίσως κι από τις τελευταίες ήττες που έχουμε γνωρίσει κι αυτό δεν μας βοήθησε. Το αφήνουμε πίσω όμως αυτό το παιχνίδι και συνεχίζουμε».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement