
Ο τεχνικός της ΑΕΚ τόνισε με δηλώσεις του ότι οι παίκτες του ήταν νευρικοί στο ματς κόντρα στον Διομήδη και έτσι δεν κατάφεραν να νικήσουν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Δεν είχαμε καθαρό μυαλό, υπήρχε μεγάλη ένταση. Ακόμα και εγώ από την αρχή του αγώνα ήμουν νευρικός. Όλα αυτά που συμβαίνουν σίγουρα μας έχουν επηρεάσει. Είναι δύσκολο να περάσουμε πλέον τον Διομήδη στην βαθμολογία, αλλά ο τίτλος δεν κρίνεται στο πλεονέκτημα έδρας, αλλά στα πλέι οφ. Με δουλειά μπορούμε στο μέλλον να διεκδικήσουμε τον τίτλο».