
Η ΠΑΕ ΑΕΚ εγκαινιάζει έναν νέο τρόπο επικοινωνίας με τον κόσμο, δημιουργώντας το Newsletter που θα βγαίνει στις αρχές κάθε μήνα, αρχής γενομένης από τον Νοέμβριο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΑΕΚ εγκαινιάζει έναν ακόμα τρόπο επικοινωνίας με τους φιλάθλους. Από αυτό το μήνα, οι φίλοι της ΑΕΚ θα μπορούν να λαμβάνουν το newsletter της ομάδας. Αρχίζουμε με το Νοέμβριο που πέρασε και θα τα λέμε στις αρχές κάθε μήνα.
Για να λαμβάνετε το newsletter μέσω e–mail, μπορείτε να εγγραφείτε στη σχετική υπηρεσία μέσω του www.aekfc.gr».