30.11
20:05

Σπανός: «Θα μπορούσαμε κάτι καλύτερο»

AEK1924.gr team
Σπανός: «Θα μπορούσαμε κάτι καλύτερο»

Ο προπονητής της Παναχαϊκής, Δημήτρης Σπανός μίλησε για την έκβαση της αναμέτρησης με την ΑΕΚ και ανέφερε ότι το αποτέλεσμα διαμορφώθηκε στο πρώτο γκολ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά όσα είπε:

«Περιμέναμε 21 μέρες γι’ αυτό το παιχνίδι. Για μένα το αποτέλεσμα διαμορφώθηκε στο πρώτο γκολ που δεχτήκαμε και καπάκι στις δύο χαμένες ευκαιρίες τις δικές μας. Θα μπορούσαμε να κάνουμε κάτι καλύτερο, σίγουρα μπορούσαμε, όμως, τι να γίνει είναι μέσα στο ποδόσφαιρο και οι ήττες. Τα παιδιά έκαναν ό,τι μπορούσαν».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement