
Οι παίκτες του χάντμπολ της ΑΕΚ είχαν ρεπό σήμερα και βρήκαν την ευκαιρία να περάσουν ένα όμορφο μεσημέρι στο κλειστό του ΟΑΚΑ, παρακολουθώντας τον αγώνα της Βασίλισσας με τον Κολοσσό Ρόδου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στο κλειστό βρέθηκαν ο Γιάννης Αρβανίτης με τους Χόντο και Μπαλάς, όπως και ο Κώστας Σταματιάδης, ενώ την παράσταση έκλεψε το νεογέννητο μωρό του Γιώργου Παπαδόπουλου.